Saturday 3 March 2012

gwiazdy

zawsze chciałam zrobić zdjęcie obrazujące wędrówkę gwiazd po niebie
ale jakoś nie umiałam się zebrać
albo za zimno
albo pochmurnie
albo za późno na wystawanie ze statywem
wreszcie nadszedł dzień na próbę generalną
chyba już kumam o co kaman
więc
zrobiłam 13 zdjęć co ok pół min po 30 sek każde


i złożyłam w szopie
efekt mało zadowalający ale to była tylko próba


ta duża plama to księżyc :)

30 sek naświetlania to zdecydowanie za mało
muszę kupić wężyk spustowy :(


to zdjęcie robiłam w jpg,poprzednie w raw
widać różnicę nie?

kurde,właśnie doczytałam
Tak samo jak poprzednik, D60 pozbawiony został gniazda na wężyk spustowy. Do zdalnego wyzwalania migawki służy opcjonalny pilot oznaczony symbolem ML-L3, który pozwala na wyzwalanie spustu migawki z odległości do 5 m.
krucafiks!!!

LinkWithin