Monday 22 October 2012

tak to leciało

a więc czas rozstrzygnąć casting matrymonialny
głosowało 20 osób plus ja
tak wygląda notowanie:
bezsprzecznie wygrał Zbigniew Banan liczbą 8 głosów
na drugim miejscu ex aequo (wyraz ten bardzo trudny znalazłam w wikipedii)
Antoni Ogórek i Antoni Marchewa po 5 głosów
na ostatnim miejscu zaś
Franciszek Jabłko głosów 3

a jak to wyglądało w praktyce
hmmm
nie chciałam Was martwić ale już pierwszego dnia konkursu Zbigniew dokonał żywota
niestety jego słabe serce nie wytrzymało tak wielkiego napięcia


potem próbowałam skontaktować się z Antonim O.ale nie odbierał telefonu
podobno znalazł starsza i bardziej doświadczoną
nie wiem,może to ploty


z Antonim Marchewą miałam małe (s)tarcie
nie wyszło mu to na zdrowie


Franciszka Jabłko zjadłam już dawno temu,
jak to Artur powiedział o mnie? modliszka?
całkiem możliwe :)

Już myślałam ze czeka mnie samotny wieczór,kiedy odezwał się stary znajomy
Arnold przyznał się że czasem musi zażyć dopalaczy
ale kto z nas nie pija enejdżajzerów?




i żyli długo i szczęśliwie

dopóki baterie się nie wyczerpały


LinkWithin