wtorek, 12 lutego 2013

fajnie (byłoby) mieć psa...

kot jest taki statyczny....

...całkiem jak ja :P


2 komentarze:

  1. ale fajny:) to zdjecie uswiadamia mi dlaczego tak sie czaje z przygarnieciem kota... Ja po prostu chce miec psa a nie kota. Psy lubie wszystkie, koty tylko niektore. A co zrobie jak sie okaze ze tego "mojego" nie polubie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty są fajne ale przypominają trochę meble,po prostu SĄ i kropka,a pies ...pies jest jednością z człowiekiem,jak przyjaciel ,który potrzebuje Ciebie tak jak Ty jego

      Usuń

LinkWithin