niedziela, 19 maja 2013

wędrując cz.1





























9 komentarzy:

  1. Ładna ta Warszawa, muszę kiedyś tam się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna i zielona,zieleń będzie jutro :)

      Usuń
  2. ..piękne żyjące fotografie, no ja już niedługo, będę wędrować, właśnie od Ronda de Gaulle’a...Nowym Światem(przerwa na koncert A&S ) i potem hen przed siebie, w staromiejskie klimaty nad Wisłą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę powędrowałam,skóra z pękniętych pęcherzy ponętnie zwisa mi ze stóp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale się nie dziwię, widząc ile zwiedziłaś

      Usuń
  4. warszawsze klimaty... bez tłumu ludzi :) super

    OdpowiedzUsuń
  5. i jak nie kochać tej mojej Warszawy... piekne zdjęcia Agnieszko, szkoda, ze nie mogłysmy się spotkać na Starówce. Pamietaj o mnie nastepnym razem odwiedzając stolice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem mozliwe że będę tam w pażdzierniku :)

      Usuń

LinkWithin