piątek, 5 kwietnia 2013

ał(to)portret


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaa szybka jesteś,a ja tu dumam czy usunąć czy nie :P

      Usuń
    2. Nie usuwaj! Skopiuję na wszelki wypadek!

      Usuń
  2. Ja też, ja też chcę skopiować, niesamowicie Ci to wyszło, pełen profesjonalizm...używałaś photoshopa?
    czy może w inny sposób, zdradzisz?
    mówiłaś że podobne do inspirującego...Twoje lepsze, tu odbija się dusza w oczach..a tam szuka się jej w głębokiej czerni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żaden profesjonalizm,widziałam lepsze :) photoshop,dwa zdjęcia i praca na warstwach
      prawda jest taka że musiałam gdzieś ( do katalogu na majowy wernisaż) wysłać swoje zdjęcie,a jakoś ich nie trawię,nienawidzę siebie na zdjęciach,szewc bez butów chodzi :P i musiałam coś wykombinować heh
      tyle :)

      Usuń
  3. bardzo kreatywne, świetnie wyszło! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin