Tuesday 16 March 2010

Moje miasto nocą














Samotne długie noce
I ostre noże w kieszeniach
Wskazówki zegarka świecą w ciemności
Nie, nie, nie
Kroki na schodach
W bezruchu zamierasz
Tu czai się strach, tak ciemno tu teraz
Nie, nie, nie
Właśnie tak wygląda moje miasto nocą
Tak wygląda nocą świat
Kiedy nadchodzi noc
Przeraźliwy alarmów ryk
Okradanych samochodów już nie liczy nikt
Nie, nie, nie
Kiedy gasną światła
Nagle strach ogarnia
Wszystko wtedy gdzieś przemija
Coś się kończy i ulatnia
Nie, nie, nie
Właśnie tak...
No więc dziś się trochę rozpiszę,chciaż nie wiem czy ktoś to wogóle czyta
W odpowiedzi na pokaz Kefasa ja też przedstawiam moją okolicę.Zdjęcia zrobiłam podczas spaceru z Grażyną a stanowią część pewnego pokazu który zamierzam wkrótce umieścić na You Tube( reklama)
Jeśli ktoś czuje niedosyt,Władysławowo można zobaczyć też tu
No to by było tyle na dziś :)

LinkWithin